Ruilen en retourneren
Retourzendingen en terugbetalingen
Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, zijn wij er om je te helpen. Mocht je een bestelling willen retourneren, dan kan dat. De kosten van het terugsturen zijn voor je eigen kosten. Teruggestuurde producten moeten teruggestuurd worden in hun originele (onbeschadigde) verpakking, met instructies en alle onderdelen inbegrepen, in een volledig verkoopbare staat. Artikelen mogen op geen enkele manier zijn gebruikt of geassembleerd. AlloyGator Nederland behoudt zich het recht voor om een terugbetaling te weigeren of kosten in mindering te brengen op een artikel dat niet als verkoopbare wordt beschouwd of als een van de bovenstaande voorwaarden is geschonden. Plaats het retourformulier in het pakket dat je terugstuurt. Dit retourformulier kan je vanaf deze pagina downloaden. Zonder een ingevuld retourformulier kunnen we jouw terugbetaling mogelijk niet verwerken. De terugbetaling verschijnt op je afschrift binnen 14 dagen nadat de goederen door ons magazijn zijn ontvangen. Houdt ook rekening dat er niets op de originele doos geplakt mag worden.
Let op: het pakket en de inhoud ervan zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze worden ontvangen in ons magazijn. Wij raden je dan ook aan gebruik te maken van verzending met verzekering en track & trace en een bewijs van verzending te bewaren. AlloyGator Nederland is niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourgoederen tijdens het transport. Zorg ervoor dat het product(en) goed verpakt is om schade tijdens het transport naar ons magazijn te voorkomen en om ervoor te zorgen dat het product in een volledig verkoopbare staat in ons magazijn aankomt.
Veelgestelde vragen over retourzendingen en terugbetalingen
Hoe kan ik een artikel terug sturen?
Als je een product wilt terugsturen, volg je de onderstaande stappen binnen 14 dagen na ontvangst:
- Vul het retourformulier in met vermelding van het item dat u terugstuurt en de reden voor het terugsturen.
- Stop het formulier in het pakket. Zonder dit formulier kunnen we uw retour mogelijk niet verwerken
- Pak uw retourzending in met een goede verpakking, zodat het product goed beschermd is tijdens het transport naar ons magazijn. Plak niets op de originele doos, het product moet in een verkoopbare staat in ons magazijn aankomen. Zorg ervoor dat het pakket binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd is.
- Stuur het pakketje naar ons op.
- De terugbetaling ontvangt u binnen 14 dagen nadat de goederen door ons magazijn zijn ontvangen.Stop het formulier in het pakket. Zonder dit formulier kunnen we uw retour mogelijk niet verwerken
Het adres voor retourzendingen is:
AlloyGator Nederland RMA zendingen,
Kweekgrasstraat 36,
1313 BX Almere,
Nederland.
Vergeet niet om een track & trace bewijs te bewaren. Dit is je bewijs van verzending als je pakket zoek raakt. We raden je altijd aan een geregistreerde en verzekerde verzending te gebruiken. We zullen de betalingsmethode die je hebt gebruikt om je goederen te kopen, gebruiken voor de terugbetalen. De terugbetaling verschijnt op je afschrift binnen 14 dagen nadat de goederen door ons magazijn zijn ontvangen. Als jouw artikel defect of beschadigd was bij aankomst, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact op met ons klantenserviceteam op info@alloygator.nl. Stuur ook bewijs mee. Wij zorgen dan voor vervanging.
Ik heb een defect of beschadigd item ontvangen, wat moet ik doen?
We willen dat al onze klanten goederen van de hoogste kwaliteit ontvangen, dus als jouw product defect of beschadigd is bij aankomst, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact op met ons custklantenserviceteam met details over het probleem. In dat geval sturen wij je een pakketlabel om het item terug te sturen, en wij zorgen ervoor dat het artikel zo spoedig mogelijk wordt vervangen, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad.
Ik heb een onjuist product ontvangen, wat moet ik doen?
Af en toe worden er fouten gemaakt, maar we doen ons best om ze zo snel mogelijk op te lossen. Als u een onjuist artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam en we sturen u een pakketlabel om het item terug te sturen. Waar mogelijk zullen we ons best doen om u zo snel mogelijk een vervangend artikel te sturen onder voorbehoud van de voorraadbeschikbaarheid.
Kan ik een onjuist artikel terugsturen voor vervanging?
Als u een onjuist artikel gekregen heeft, sturen we u het juiste product toe, afhankelijk van beschikbaarheid. Als dit niet mogelijk is, betalen we u de kosten van het artikel en de verzendkosten terug via de door uw gekozen betaalmethode. De terugbetaling verschijnt binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen in ons magazijn op uw afschrift.