WEBSITE
Veelgestelde vragen over onze website
Ik heb problemen met de website, wat moet ik doen?
1) Delete uw cookies. Mogelijk moet u de cookies verwijderen. In de meeste internetbrowsers kunt u de cookies verwijderen via 'Tools' of 'Geschiedenis’. 2) Restart uw internet browser. Nadat u de cookies heeft verwijderd, sluit u de browser en opent u deze opnieuw. De problemen zouden nu weg moeten zijn. 3) Neem contact met ons op. Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via ons contactformulier of via info@alloygator.nl. Geef zoveel mogelijk informatie over het probleem. Eventuele schermafbeeldingen of foutmeldingen zijn nuttig voor ons om het probleem op te lossen. Laat ons ook weten welke browser en welk apparaat u gebruikt.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik dit resetten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, is het heel eenvoudig om te resetten. Ga naar de inlogpagina door op de juiste link boven aan de pagina te klikken. Klik op de link 'wachtwoord vergeten?' en voer uw e-mailadres in. We sturen u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ik wil mijn account verwijderen, hoe werkt dit?
We vinden het jammer dat u afscheid van ons wenst te nemen. Uw AlloyGator-account is gratis en biedt veel nuttige informatie over uw aankoopgeschiedenis, montage-instructies, beleid, garanties en disclaimers. Als u toch uw AlloyGator-account wilt sluiten, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. We laten het u weten zodra uw account is gedeactiveerd.
Hoe kan ik de gegevens van mijn account wijzigen?
Nadat u bent ingelogd, kunt u op de accountpagina wijzigingen aanbrengen in uw factuur-/afleveradres, betaalmethoden, naam, wachtwoord en retourverzoeken. U kunt meerdere adressen opgeven, dit is handig als u naar verschillende adressen wilt versturen.